Vragen en Antwoorden
Veel gestelde vragen op een rijtje
-
Waarom is er geen telefoonnummer bekend op de website?
=> Omdat wij niet altijd direct telefonisch antwoord kunnen geven op uw vraag, daarom is het beter per mail uw vragen te stellen.
=> Wij zijn veel onderweg met vaak heel slecht telefoonbereik.
=> Het is makkelijker om de correspondentie op "papier" te hebben om het zonodig altijd nog even terug te kunnen lezen om (spraak)verwarring te voorkomen.
=> Weest gerust u ontvangt altijd alle gegevens van de huiseigenaar na uw boeking.
-
Krijg ik wel snel een reactie op mijn mail?
=> U ontvangt altijd dezelfde dag een reactie op uw mail, en het streven is altijd binnen enkele uurtjes.
=> Mocht u niet dezelfde dag een reactie terug ontvangen kunt u altijd nog een keer uw mail sturen, misschien dat er dan iets misgegaan is. (spamboks bijvoorbeeld)
-
Waarom is de website van Belgischschoon zo saai en eenvoudig ?
=> Dit is een bewuste keuze om alle belangrijke gegevens voor u zo duidelijk en leesbaar mogelijk op een rijtje te zetten.
=> Wij hebben bewust niet gekozen voor volautomatische systemen zonder enig persoonlijk contact.
=> Tevens hebben wij bewust niet gekozen voor onduidelijke overtollige toeters en bellen waar u door de bomen het bos niet meer ziet.
-
Wanneer krijgen wij de gegevens van het vakantiehuis?
=> U ontvangt bij uw reserveringsbevestiging altijd de naam en telefoonnummer van de eigenaar en het adres van de vakantiewoning.
=> Dus geen wazige geheimen.
-
Wat kunnen wij via jullie bespreken aan activiteiten?
=> Wij verhuren Elektrische Mountainbikes/Stadsfietsen, GrillRing, Springkussens, Zeskamp Spelen, Maxi Spellen, Vespa's .... en verzorgen Boogschiet activiteiten allemaal op locatie.
-
Komen er nog verrassende extra kosten bij als wij via u reserveren?
=> Nee, er komen geen administratie-, registratie-, boekings-, of andere wazige kosten e.d. bij.
=> U betaalt de huurkosten en de bijkomende kosten die allemaal vermeld staan op de website en die vermeld komen te staan in uw bevestiging.
-
Mag ik op voorhand wel contact hebben met de huiseigenaar?
=> Wanneer u de reserveringsbevestiging ontvangt heeft u de gegevens van de huiseigenaar en bent u vrij contact met hem/haar op te nemen.
-
Betaal ik via u niet veel meer ?
=> Nee, u betaalt de huurkosten die de eigenaar zelf ook vraagt.
=> Dus, bijna nergens goedkoper.
-
Kloppen de gegevens op uw site wel?
=> Alle gegevens worden door de huiseigenaar aan ons doorgegeven en wij updaten alle gegevens minimaal 1 maal per jaar.
=> Tussentijdse wijzigingen die wij van de huiseigenaar doorkrijgen worden altijd per direct aangepast, en zo is ons streven dat alle gegevens juist zijn.
=> Wilt u ergens 100% zeker van zijn dan is een mailtje met uw vraag het best, en kan ik u ook 100% zekerheid geven over uw vraag.
-
Waarom staat er niet altijd een beschikbaarheidskalender op de site?
=> Enkele huiseigenaren kiezen bewust om geen beschikbaarheidskalender te plaatsen (ivm de veiligheid van hun woning).
=> U kunt dan altijd de beschikbaarheid even per mail bij ons opvragen en wij antwoorden u zo snel als mogelijk terug.
-
Zijn het wel fatsoenlijke vakantiewoningen op uw website?
=> Zeker, de vakantiewoningen op de website zijn door ons bezocht, uiteraard is er wel smaakverschil maar alle woningen zijn nette en verzorgde vakantiewoningen.
-
Wie is verantwoordelijk voor de vakantiewoning?
=> De huiseigenaar is en blijft altijd verantwoordelijk voor zijn/haar (eigen) huis.
=> U betaalt ook de waarborg rechtstreeks aan de huiseigenaar en u tekent ook bij de meeste een contract tussen huurder en verhuurder(=huiseigenaar).