Vraag en antwoord

Vragen en Antwoorden 

Veel gestelde vragen op een rijtje

  • Waarom is er geen telefoonnummer bekend op de website?

    => Omdat wij niet altijd direct telefonisch antwoord kunnen geven op uw vraag, daarom is het beter per mail uw vragen te stellen. 

    => Wij zijn veel onderweg met vaak heel slecht telefoonbereik.

    => Het is makkelijker om de correspondentie op "papier" te hebben om het zonodig altijd nog even terug te kunnen lezen om (spraak)verwarring te voorkomen.

    => Weest gerust u ontvangt altijd alle gegevens van de huiseigenaar na uw boeking.

  • Krijg ik wel snel een reactie op mijn mail?

    => U ontvangt altijd dezelfde dag een reactie op uw mail, en het streven is altijd binnen enkele uurtjes.

    => Mocht u niet dezelfde dag een reactie terug ontvangen kunt u altijd nog een keer uw mail sturen, misschien dat er dan iets misgegaan is. (spamboks bijvoorbeeld)

  • Waarom is de website van Belgischschoon zo saai en eenvoudig ?

    => Dit is een bewuste keuze om alle belangrijke gegevens voor u zo duidelijk en leesbaar mogelijk op een rijtje te zetten.

    => Wij hebben bewust niet gekozen voor volautomatische systemen zonder enig persoonlijk contact.

    => Tevens hebben wij bewust niet gekozen voor onduidelijke overtollige toeters en bellen waar u door de bomen het bos niet meer ziet.

  • Wanneer krijgen wij de gegevens van het vakantiehuis?

    => U ontvangt bij uw reserveringsbevestiging altijd de naam en telefoonnummer van de eigenaar en het adres van de vakantiewoning.

    => Dus geen wazige geheimen.


  • Wat kunnen wij via jullie bespreken aan activiteiten?

    => Wij verhuren Elektrische Mountainbikes/Stadsfietsen, GrillRing, Springkussens, Zeskamp Spelen, Maxi Spellen, Vespa's .... en verzorgen Boogschiet activiteiten allemaal op locatie.

  • Komen er nog verrassende extra kosten bij als wij via u reserveren?

    => Nee, er komen geen administratie-, registratie-, boekings-, of andere wazige kosten e.d. bij.

    => U betaalt de huurkosten en de bijkomende kosten die allemaal vermeld staan op de website en die vermeld komen te staan in uw bevestiging.

  • Mag ik op voorhand wel contact hebben met de huiseigenaar?

    => Wanneer u de reserveringsbevestiging ontvangt heeft u de gegevens van de huiseigenaar en bent u vrij contact met hem/haar op te nemen.

  • Betaal ik via u niet veel meer ?

    => Nee, u betaalt de huurkosten die de eigenaar zelf ook vraagt.

    => Dus, bijna nergens goedkoper.


  • Kloppen de gegevens op uw site wel?

    => Alle gegevens worden door de huiseigenaar aan ons doorgegeven en wij updaten alle gegevens minimaal 1 maal per jaar.

    => Tussentijdse wijzigingen die wij van de huiseigenaar doorkrijgen worden altijd per direct aangepast, en zo is ons streven dat alle gegevens juist zijn.

    => Wilt u ergens 100% zeker van zijn dan is een mailtje met uw vraag het best, en kan ik u ook 100% zekerheid geven over uw vraag.


  • Waarom staat er niet altijd een beschikbaarheidskalender op de site?

    => Enkele huiseigenaren kiezen bewust om geen beschikbaarheidskalender te plaatsen (ivm de veiligheid van hun woning).

    => U kunt dan altijd de beschikbaarheid even per mail bij ons opvragen en wij antwoorden u zo snel als mogelijk terug.

  • Zijn het wel fatsoenlijke vakantiewoningen op uw website?

    => Zeker, de vakantiewoningen op de website zijn door ons bezocht, uiteraard is er wel smaakverschil maar alle woningen zijn nette en verzorgde vakantiewoningen. 


  • Wie is verantwoordelijk voor de vakantiewoning?

    => De huiseigenaar is en blijft altijd verantwoordelijk voor zijn/haar (eigen) huis.

    => U betaalt ook de waarborg rechtstreeks aan de huiseigenaar en u tekent ook bij de meeste een contract tussen huurder en verhuurder(=huiseigenaar).

 Mijn naam is Wardy van Baar Sneijder en beantwoord graag uw vragen.


Share by: