Vraag & Antwoord


  • Waarom is er geen telefoonnummer bekend op de website?
    => Omdat wij niet altijd direct telefonisch antwoord kunnen geven op uw vraag, daarom is het beter per mail uw vragen te stellen.

  • Krijg ik wel snel een reactie op mijn mail?
    => U ontvangt altijd dezelfde dag een reactie op uw mail, en het streven is altijd binnen enkele uurtjes.
    => Mocht u niet dezelfde dag een reactie terug ontvangen kunt u altijd nog een keer uw mail sturen, misschien dat er dan iets misgegaan is.

  • Betaal ik via u niet veel meer ?
    => Nee, u betaalt de huurkosten die de eigenaar zelf ook vraagt.
    => Dus, bijna nergens goedkoper.

  • Waarom is de website van Belgischschoon zo saai en eenvoudig ?
    => Dit is een bewuste keuze om alle belangrijke gegevens voor u zo duidelijk en leesbaar mogelijk op een rijtje te zetten.
    => Wij hebben bewust niet gekozen voor volautomatische systemen zonder enig persoonlijk contact.
    => Tevens hebben wij bewust niet gekozen voor onduidelijke overtollige toeters en bellen waar u door de bomen het bos niet meer ziet.

  • Wanneer krijgen wij de gegevens van het vakantiehuis?
    => U ontvangt bij uw reserveringsbevestiging altijd de naam en telefoonnummer van de eigenaar, het adres van de vakantiewoning en het telefoonnummer van Belgischschoon.

  • Als ik een hottub bij de vakantiewoning wil huren, kan ik dat via jullie bespreken?
    => U kunt via ons een mobiele hottub huren (tegen een meerprijs) die wij naar uw vakantiehuis komen brengen en installeren, echter dient er wel voldoende plaats te zijn.
    Hiervoor kunt u het best op voorhand eerst contact met ons opnemen.

  • Wat kunnen wij via jullie bespreken aan activiteiten?
    => Wij verhuren Mountainbikes, Elektrische Fietsen, City Bikes, Springkussens, Zeskamp Spelen en verzorgen Boogschiet activteiten allemaal op locatie.

  • Komen er nog verrassende extra kosten bij als wij via u reserveren?
    => Nee, er komen geen administratie-, registratie-, boekings-, of andere wazige kosten e.d. bij.
    => U betaalt de huurkosten en de bijkomende kosten die allemaal vermeld staan op de website en die vermeld komen te staan in uw bevestiging.

  • Mag ik op voorhand wel contact hebben met de huiseigenaar?
    => Wanneer u de reserveringsbevestiging ontvangt heeft u de gegevens van de huiseigenaar en bent u vrij contact met hem/haar op te nemen.

  • Kloppen de gegevens op uw site wel?
    => Alle gegevens worden door de huiseigenaar aan ons doorgegeven en wij updaten alle gegevens minimaal 1 maal per jaar.
    => Tussentijdse wijzigingen die wij van de huiseigenaar doorkrijgen worden altijd per direct aangepast, en zo is ons streven dat alle gegevens juist zijn.
    => Wilt u ergens 100% zeker van zijn dan is een mailtje met uw vraag het best, en kan ik u ook 100% zekerheid geven over uw vraag.

  • Waarom staat er niet altijd een beschikbaarheidskalender op de site?
    => Bij sommige vakantiewoningen is dat niet mogelijk.
    => U kunt dan altijd de beschikbaarheid even per mail bij ons opvragen en wij antwoorden u zo snel als mogelijk terug.

  • Zijn het wel fatsoenlijke vakantiewoningen op uw website?
    => Zeker, de vakantiewoningen op de website zijn door ons bezocht, uiteraard is er wel smaakverschil maar alle woningen zijn nette en verzorgde vakantiewoningen.

  • Wie is verantwoordelijk voor de vakantiewoning?
    => De huiseigenaar is en blijft altijd verantwoordelijk voor zijn/haar (eigen) huis.
    => U betaalt ook de waarborg rechtstreeks aan de huiseigenaar en u tekent ook bij de meeste een contract tussen huurder en verhuurder(=huiseigenaar).

image-19015-wardy.jpg?1432135462881
Uw contactpersoon Wardy